Ανακοίνωση Συντονιστικής – Υποβολή αιτήσεων για το Μητρώο Εκτελεστών Διαθηκών

Κυρίες και Κύριοι Συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 139623/09-09-2016 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου (Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας, Δ/νση Κοινωφελών Περιουσιών), η καταληκτική προθεσμία υποβολής αιτήσεων (με τα σχετικά δικαιολογητικά) για εγγραφή στο Μητρώο εκτελεστών διαθηκών, εκκαθαριστών, διαχειριστών κοινωφελών περιουσιών ή ιδρυμάτων και κηδεμόνων σχολαζουσών κληρονομιών είναι η 31η Οκτωβρίου 2016.    

Η αίτηση των ενδιαφερομένων μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά, τόσο για τα φυσικά, όσο και για τα νομικά πρόσωπα, κατατίθεται ή αποστέλλεται ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στο Υπουργείο Οικονομικών, Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας, Γεν.Δ/νση Δημ.Περιουσίας & Κοινωφελών Περιουσιών, Δ/νση Κοινωφελών Περιουσιών, Πειραιώς & Κολωνού 2, Αθήνα Τ.Κ. 104 37.

Η σχετική αίτηση, βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www1.gsis.gr/gspp/portal/el/eggrafa/5.

 

Με τιμή,
Ο Πρόεδρος

Γεώργιος Ρούσκας

Συνημμένα αρχεία: